Czego nigdy się nie nauczę?

smuteq

1. Buty do biegania nie muszą być ładne.

Nie należę do kobiet kochających buty czy pasjonujących się modą. Lubię wyglądać dobrze, ale nie znam się na markach i posiadam jedną parę butów na obcasie. Czasem, kiedy potrzebuję jakiegoś ciucha, łapię w sklepie coś, co mi się w miarę podoba, bo nienawidzę zakupów. Ale nie dotyczy to mojego wyposażenia biegowego. Musi być ładne, musi pasować! Buty oczywiście muszą być dobrze dobrane, wygodne, ale pierwszą rzeczą na jaką zwracam uwagę, jest ich wygląd. Kiedyś pan w Sklepie dla biegaczy zachwalał mi jakieś cuda na kiju, ale… takie były paskudne! Wiem, że robię źle, pewnie mogłabym biegać w czymś lepszym niż mam, ale co poradzę na to, że same mnie sobie wybrały?

2. Jak boli kolano, biodro czy stopa, to wsiadaj w tramwaj i wracaj do domu. Nie rozruszasz! Nie, nie przestanie, kroku jutro nie zrobisz. Niestety, przerywam trening dopiero, jak już naprawdę nie mogę go kontynuować. W sobotę kulałam cały dzień, bo czując ból, stwierdziłam, że w sumie jest niewielki. I niedzielny trening przepadł.

3. Porządna rozgrzewka jest ważna. Niestety, zazwyczaj mi się nie chce. Ale rozciągać się nauczyłam, więc może jest nadzieja?

4. Będzie ci gorąco! Wiele razy wychodziłam na trening ubrana za grubo, a potem podwijałam legginsy i rękawy, wracałam mokra i czerwona. Bo przecież wystawiłam rękę za okno i było zimno…

5. Ćwiczenia ogólnorozwojowe. Niby wiem, że trzeba, niby robię, ale bez zapału. Chyba nigdy nie zmobilizuję się do solidnych ćwiczeń, jeśli nie wrócę na siłownię. Wszelkie ćwiczenia w domu są dla mnie niesamowicie nudne. Podziwiam dziewczyny ćwiczące przy trenerach z YT, serio.

6. Po maśle orzechowy biegać nie powinnaś! Cóż, zgaga po maśle mnie dobija, ale może jak posmaruję cieniutką warstewką, cieniuteńką…

7. Płać za zawody, jak tylko podejmiesz decyzję, że startujesz. Ale nie, zawsze jest „uuups! to wczoraj było taniej!”.

Chyba właśnie stworzyłam pierwszą w życiu listę postanowień noworocznych.

Skomentuj

